ساختمان آقاي كاملي

شرح پروژه:

یکی دیگر از طراحی های منحصر بفرد شرکت مهندسین مشاور بعد پنهان ارومیه ساختمان لوکس ومدرن آقای کاملی میباشد.

این پروژه در 8 طبقه  که هر طبقه 250 متر مربع و 7 واحد مسکونی که هر واحد 125 متر مربع با زیربنای به متراژ 2000 متر مربع واقع در خیابان گلشهر 1 میباشد در حال احداث است .

 

 

 

توضیحات نمای ساختمان :

طراحی نمای این مجموعه از نظم خاصی برخوردار است پنجره ها ی نما متناسب با نورگیری فضاهای داخلی سعی بر این گردیده که به صورت عمودی وشیشه های قوس دار سرتاسری  در کلیه نما کشیده شود تا در نما تاکیدی بر عمود باشد.

به جهت جلوگیری از یک نواختی طرح نما در سطوح نما شکست هایی از المان ها به صورت افقی و عمودی ایجاد گردیده که در برخی از سطوح تاکید بر عمودی بودن نموده است وطرح نما را از افقی بودن مطلق که توسط پنجره ها و کف پنجره ها ایجاد گردیده خارج کرده و چشم بیننده را در قسمت هایی به سمت عمود بکشاند. المان های عمودی که در سمت چپ نما به چشم میخورد متریالی از جنس چوب نما میباشد که جلوه ایی ویژه به نما بخشیده است در کنار این المان ها عقب نشستگی هایی  مشاهده میشود که معرفی کننده تراس ها می باشد که با اختلاف یک طبقه توسط باکس هایی منحنی شکل با متریال سنگ گیوتین (آنتیک) از نمای اصلی متمایز نموده است. در طبقه همکف که شیشه قوس دارسرتاسری که تاکید بر افق دارد نشانگر واحد تجاری این مجموعه میباشد و عقب نشستگی طبقه همکف عمق را القاع نموده  و طبقه تجاری را از سایر طبقات مجزا مینماید.

آدرس پروژه: ارومیه – خیابان گلشهر یک – 20 متری دوم