ساختمان آقاي قاسم پور

 شرح پروژه:

شرکت مهندسین مشاور بعد پنهان ارومیه طراح وناظر پروژه های لوکس ومدرن میباشد که ساختمان  آقای قاسم پور یکی این پروژه ها می باشد.

این پروژه در8 طبقه که هر طبقه 300 متر مربع و14 واحد مسکونی  که هر واحد 150 متر مربع با زیربنای به متراژ 2400  متر مربع که واقع در خیابان استاد برزگر می باشد احداث شده است.

 

 

 

توضیحات نمای ساختمان:

استفاده از سه متریال متفاوت در نمای این بنا از اهمیت بسزایی برخوردار است و باعث میشود شکست های افقی و عمودی بیشتر به چشم بیاید.همچنین متریال کامپوزیت پیش امده مورب که  به صورت عمودی در نما به کار رفته جلوه ایی منحصر به فرد به نما داده و تکرار این متریال با شکستهایی افقی هم به عنوان نرده تراس ها و هم المان در سطح نما قابل مشاهده میباشد . در قسمت بالایی ساختمان باکس هایی مورب که به صورت خاص طراحی شده نقش تاج را برای ساختمان ایفا میکند.همان اندازه که تقارن میتواند زیبا و چشم نواز باشد گاهی عدم تقارن نیز در نمای ساختمان میتواند جذاب باشد.که در طراحی این ساختمان استفاده از چوب نما عملکردی منحصر به فرد به ساختمان بخشیده است.و همچنین کاربرد  سنگ تراورتن قرمز جذابیت وزیبایی را در سطح نما دو چندان نموده است.

آدرس پروژه: ارومیه _خیابان استاد برزگر